قوانین پردازش سفارشات و مرجوعی کالا و خسارت

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. فروشگاه ایکس پی اس ( XPS )  به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

 

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه ایکس پی اس ( XPS )  به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه ایکس پی اس ( XPS )  همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه ایکس پی اس ( XPS )  به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه ایکس پی اس ( XPS )  محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند. 

 

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

فروشگاه ایکس پی اس ( XPS )  مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه ایکس پی اس ( XPS ) محفوظ است.

 

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه ایکس پی اس ( XPS ) ،  حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه ایکس پی اس ( XPS ) محفوظ است. فروشگاه ایکس پی اس ( XPS )  در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت فروشگاه ایکس پی اس ( XPS ) می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

 

– محصولات فروخته شده در صورت باز شدن، حتی در صورت سالم بودن و استفاده نشدن پس گرفته یا تعویض نمی‌شوند.

 

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. 

 

–  پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق تحویل اکپرس ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از پنج میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

 

خریدهای دیجیتالی

در زمینه خریدهای دیجیتالی، کدهای دیجیتالی به هیچ عنوان قابل برگشت نیستند. گفتنی است که خرید کد اشتباه، قابل بازگشت نخواهد بود و ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها هیچ مسئولیتی در مقابل آن ندارد.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

فروشگاه ایکس پی اس ( XPS ) همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه ایکس پی اس ( XPS )  اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه ایکس پی اس ( XPS )  ارسال شود.

علاوه بر قوانین عمومی بالا, این وبسایت دارای قوانین حریم شخصی و همچنین قوانین پردازش سفارشات و مرجوعی و خسارت های احتمالی میباشد که با کلیک بر روی دکمه های زیر میتوانید آن ها را قبل از خرید خود مطالعه کنید.

توجه کنید که خرید از وبسایت فروشگاه XPS به منزله خواندن و تایید هر سه صفحه مقررات شامل مقررات عمومی (این صفحه) , مقررات حریم شخصی و همچنین مقررات پردازش سفارشات و مرجوعی کالا و خسارات میباشد.

0
فروشگاه کنسول و بازی XPS
فروشگاه کنسول و بازی XPS